Умови надання гарантії

Компанія Entry гарантує відсутність дефектів у виробі і його функціонування впродовж усього гарантійного періоду при дотриманні "Умов експлуатації виробу" і має право відмовити в гарантійному обслуговуванні при порушенні "Умов експлуатації виробу" :

  • Ушкодження гарантійних пломб (крім випадків, коли за узгодженням з представником сервісного центру покупцеві дозволено самостійне розкриття виробу і про це є письмова відмітка в гарантійному талоні);
  • Самостійне втручання, ремонту виробу або його частин;
  • Механічні, хімічні або теплові дії на поверхні виробу або його компонентах, а так само ушкодження пов'язаних з попаданням у виріб сторонніх предметів, рідин або комах;
  • Сліди розриву носіїв в приводах для читання оптичних дисків;
  • Дефекти викликаних недбалим транспортуванням за винятком випадків, коли транспортування проводилося представниками компанії Entry;
  • Ушкодження викликані дією стихійних лих (дощ, вітер, блискавка і тому подібне), пожежі, несприятливими чинниками (підвищена вологість, запилена, агресивне середовище і тому подібне);
  • Вихід з ладу в результаті експлуатації в електричних, телекомунікаційних і кабельних мережах, що не відповідають стандартам України;
  • Експлуатація в електричних мережах без єдиного контура заземлення.
  • Вихід з ладу в результаті експлуатації в електричних, телекомунікаційних і кабельних мережах, що не відповідають стандартам України;
  • Експлуатація в електричних мережах без єдиного контура заземлення.

 

Гарантія не поширюється на:

  • Програмне забезпечення, встановлене у виробі, консультації з приводу використання ПЗ надає його виробник;
  • Потертості, тріщини і інші ушкодження корпуси, викликані природним зносом;
  • Документацію, носії інформації, пакувальні матеріали, які входили в комплект постачання виробу;
  • Витратні матеріали, комплекти аксесуарів;
  • Роботи, пов'язані з необхідністю періодичного обслуговування (видалення пилу, мастило).

 

Умови прийому по гарантії.

Гарантійне обслуговування робиться впродовж гарантійного терміну, вказаного в гарантійному талоні та надається тільки в Сервісному центрі компанії Entry при дотриманні наступних умов :

  • Наявність гарантійного талона оформленого належним способом з вказівкою серійного номера, конфігурації, дати продажу, терміну гарантії, підпису і друку продавця.
  • Упаковка належним чином, щоб виключити його ушкодження при транспортуванні і зберіганні. Компоненти мають бути упаковані в антистатичні пакети.
  • До кожного виробу необхідно прикласти детальний опис несправності і по можливості опис способу відтворення ситуації.
  • При заміні виробу або його частин можливе використання відремонтованих частин і компонентів.

 

Післягарантійне обслуговування може бути надане за окрему платню по взаємній домовленості з Покупцем.

 

Компанія не несе ні матеріальної, ні моральної відповідальності за будь-який збиток, пов'язаний з :

  • За збереження інформації на жорстких дисках. Покупець повинен самостійно зберегти усю інформацію з жорстких дисків перед доставкою їх або виробів їх, що містять в сервісний центр.
  • Використанням або неможливістю використання купленого устаткування