Умови надання гарантії
Компанія Entry гарантує відсутність дефектів у виробі і його функціонування впродовж усього гарантійного періоду при дотриманні "Умов експлуатації виробу" і має право відмовити в гарантійному обслуговуванні при порушенні "Умов експлуатації виробу" :
- Ушкодження гарантійних пломб (крім випадків, коли за узгодженням з представником сервісного центру покупцеві дозволено самостійне розкриття виробу і про це є письмова відмітка в гарантійному талоні);
- Самостійне втручання, ремонту виробу або його частин;
- Механічні, хімічні або теплові дії на поверхні виробу або його компонентах, а так само ушкодження пов'язаних з попаданням у виріб сторонніх предметів, рідин або комах;
- Сліди розриву носіїв в приводах для читання оптичних дисків;
- Дефекти викликаних недбалим транспортуванням за винятком випадків, коли транспортування проводилося представниками компанії Entry;
- Ушкодження викликані дією стихійних лих (дощ, вітер, блискавка і тому подібне), пожежі, несприятливими чинниками (підвищена вологість, запилена, агресивне середовище і тому подібне);
- Вихід з ладу в результаті експлуатації в електричних, телекомунікаційних і кабельних мережах, що не відповідають стандартам України;
- Експлуатація в електричних мережах без єдиного контура заземлення.
- Вихід з ладу в результаті експлуатації в електричних, телекомунікаційних і кабельних мережах, що не відповідають стандартам України;
- Експлуатація в електричних мережах без єдиного контура заземлення.
Гарантія не поширюється на:
- Програмне забезпечення, встановлене у виробі, консультації з приводу використання ПЗ надає його виробник;
- Потертості, тріщини і інші ушкодження корпуси, викликані природним зносом;
- Документацію, носії інформації, пакувальні матеріали, які входили в комплект постачання виробу;
- Витратні матеріали, комплекти аксесуарів;
- Роботи, пов'язані з необхідністю періодичного обслуговування (видалення пилу, мастило).
Умови прийому по гарантії.
Гарантійне обслуговування робиться впродовж гарантійного терміну, вказаного в гарантійному талоні та надається тільки в Сервісному центрі компанії Entry при дотриманні наступних умов :
- Наявність гарантійного талона оформленого належним способом з вказівкою серійного номера, конфігурації, дати продажу, терміну гарантії, підпису і друку продавця.
- Упаковка належним чином, щоб виключити його ушкодження при транспортуванні і зберіганні. Компоненти мають бути упаковані в антистатичні пакети.
- До кожного виробу необхідно прикласти детальний опис несправності і по можливості опис способу відтворення ситуації.
- При заміні виробу або його частин можливе використання відремонтованих частин і компонентів.
Післягарантійне обслуговування може бути надане за окрему платню по взаємній домовленості з Покупцем.
Компанія не несе ні матеріальної, ні моральної відповідальності за будь-який збиток, пов'язаний з :
- За збереження інформації на жорстких дисках. Покупець повинен самостійно зберегти усю інформацію з жорстких дисків перед доставкою їх або виробів їх, що містять в сервісний центр.
- Використанням або неможливістю використання купленого устаткування